به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، سید مهدی هدایت در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان تهران که با حضور استاندار تهران، معاونین، مدیران کل و سایر مسئولین شهرستان در سالن جلسات سراج پارک فناوری پردیس برگزارشد اظهار داشت: زمین در حومه فازها مسکن مهر برای ساخت سالن ورزشی و ورزشگاه در اختیار اداره کل تربیت بدنی استان تهران قرارداده می شود.
وی با اشاره به انعقاد قرار داد 400 میلیون تومانی با رویکرد آسیب شناسی مسکن مهر شهر پردیس افزود: به منظور رفع آسیب های اجتماعی در این مکانها با مجموعه ای وابسته به دانشگاه تهران قراردادی منعقد شده است.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد:ساخت مراکز محلات با رویکرد محله محوری با ساخت مسجد، مدرسه، ساختمان‌های تجاری با مشارکت بخش خصوصی، ساخت کانون پرورش فکری کودکان در فازهای 8 و 11 با مشارکت بخش خصوصی ، یک دره رود در فاز 11 با محوریت اجتماعی و فرهنگی در دهه مبارک فجر با حضورمسئولین بلند پایه افتتاح خواهدشد.
وی در ادامه با اشاره به پی گیری های ساخت آرامستان پردیس، اظهار داشت: آرامستان شهر در جهت هویت بخشی و احساس تعلق شهروندان به شهرستان پردیس با رفع موانع زیست محیطی به زودی اجرایی خواهد شد.
شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/ 9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.