به گزارش ایرنا، پروانه رضایی بختیاری روز چهارشنبه در مراسم تکریم رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند و معارفه سرپرست جدید که در این نهاد برگزار شد، اظهار داشت: تغییر در سازمان و نهادها ضروری است به ویژه اگر از نیروهای جوان، توانمند و فعال استفاده شود چرا که هدف ما توجه به ظرفیت ها است.
وی ادامه داد: سعی داریم بیشتر روسایی که در سطح شهرستان ها انتخاب می کنیم، از داخل خود اداره و حوزه فعالیتی شهرستان باشد تا در بین دیگر کارمندان و فعالان این عرصه ایجاد انگیزه شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه در نیمه دوم امسال سه تغییر در مدیریت اداره کار شهرستان های پیشوا، پردیس و دماوند رخ داد، گفت: تلاش داریم تقویت بخش اشتغال و رفع مشکلات به ویژه در بخش حل اختلافات، تعامل بیشتر با تعاونی ها و .. را در دستور کار قرار دهیم تا موضوعات در مراحل اولیه حل و فصل شود.
رضایی بختیاری از زحمات 24 ساله علی مشهدی‌عباسی، رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند نیز قدردانی کرد.
امام جمعه دماوند نیز در این نشست تغییر مدیریت در ادارات، استفاده از نیروی های جوان و با انگیزه تر را در روند توسعه و پیشرفت موثر دانست و بیان داشت: موضوع کار و اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی ادامه داد: در شرایط کنونی که با تحریم های دشمن مواجه هستیم، تقویت بخش کار، تولید و اشتغال و همچنین حمایت از کارگر ایرانی و کالای ایرانی باید مد نظر قرار گیرد.
جعفر میرزاملکی با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند معرفی شد.
وی از سال 84 به استخدام وزارت کار درآمد و 11 سال عضو هیات تشخیص این نهاد فعالیت می کرد و بعد از آن 2 سال نیز به عنوان رئیس شورای حل اختلاف این نهاد مشغول بکار بود.
میرزاملکی توسعه و تقویت کارگاه های تولیدی منطقه، جذب نیرو، بررسی مشکلات و مطالبات تعاونیها را از جمله اولویت های کار خود ذکر کرد.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.