به گزارش ارسالی روز دوشبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک به ایرنا، اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری این منطقه در بازدید از مراحل نصب عرشه این پروژه اظهارداشت: طول پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران جنوب به بلوار شهید رشیدالدین فضل اله 48 متر و وزن آن 62 تن است.
وی افزود: با توجه به حجم ترافیکی بزرگراه شهید چمران این عملیات از ساعت 24 با بسته شدن مسیر شرق به غرب بزرگراه چمران حدفاصل خیابان یمن تا پل یادگار امام (ره) و انتقال خودروهای عبوری به لاین جنوبی این بزرگراه با حضور پلیس راهور انجام شد.
بدریان گفت: با وجود بارش برف و باران نیروهای حاضر در پروژه بدون وقفه با هدف نصب و بازگشایی سریع معبر و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از تاخیر در اجرا، عملیات را ساعت 6 صبح امروز به پایان رساندند و مسیر تردد خودروها در دو مسیر غرب به شرق و برعکس مانند گذشته باز و رفت و آمد وسایل نقلیه بدون مشکل در این بزرگراه انجام شد.
براساس این گزارش با بازگشایی پل تقاطع غیر همسطح چمران جنوب به بلوار رشیدالدین فضل اله خودروهای عبوری که قصد تغییر مسیر به سمت دانشگاه شهید بهشتی، بلوار دانشجو و محلات اوین، درکه و ولنجک را دارند می توانند از این مسیر ایجاد شده استفاده کنند.
تهرام/9353/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.