به گزارش ایرنا ، شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در جلسه مشرک فرمانداران جنوب شرق تهران که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار داشت:اگر قرار است کسی در حسینه ، مدرسه و یا دانشگاه سخنرانی کند ، اگر در فضای آزاد است که باید مجوز گرفته و اگر در فضای بسته است تا دو روز قبل از مراسم باید موضوع مراسم را به فرمانداری اطلاع داده و شخص برگزار کننده تعهد دهد که این مراسم قانونی ، اصولی و با حفظ ارزش ها برگزار شود.
وی افزود: امروز دولتی که با رأی مردم روی کار آمده ، مورد تأئید رهبر معظم انقلاب است و رأی مردم توسط ایشان تنفیذ شده با انواع هجمه های مختلف مواجه است و مخالفان تلاش دارند تا از روش هایی نظیراعتراضات و تجمعات ، به اصطلاح دولت را بزنند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تاکید کرد:دفاع جانانه از دولتی که از مردم رأی گرفته ، مورد تأئید رهبر معظم انقلاب است و رأی مردم توسط ایشان تنفیذ شده ، در اصل دفاع از نظام است.
وی افزود: امروز 90 درصد از فضای مجازی فعال کشور ، علیه دولت کار می کند و جالب این که همین افراد ، با فضای مجازی مخالفت نیز می کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: دولتمردان که فرصت ندارند در فضای مجازی کار کنند ، این اقدامات توسط افراد بیکاری که اتفاقا از وضعیت مالی و درآمدی خوبی نیز برخوردارند صورت می گیرد، این افراد در سخنرانی های خود به صراحت نام رئیس جمهور را به زبان آورده و به ایشان توهین می کنند.
وی گفت : واقعیت این است که دکتر روحانی ، دولت را با میراث رشد اقتصادی منفی 6.8 تحویل گرفت و امروز با تمامی مشکلات و هجمه ها ، رشد اقتصادی را مثبت کرده است.
معاون استاندار تهران با اشاره به این که فرمانداران در دفاع از دولت باید فعالانه ورود پیدا کنند اظهار داشت : فرماندارن در مواجهه با مردم ، حضور در مراسمات مختلف و سخنرانی هایی خویش باید جانانه از دولت دفاع کنند چرا که دفاع از دولت ، دفاع از اصل نظام است.
وی بیان کرد: ما نمی خواهیم عامل اختلاف باشیم بلکه باید با سخنان امید بخش خویش ، وحدت جامعه را افزایش داده و اجازه ندهیم افرادی که وارد حوزه کاری ما می شوند ، با سخنان خود به اختلافات دامن زنند.

*مهمترین حربه دشمن فشار روانی به مردم است
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی اظهار داشت : همانطور که ما ناخواسته درگیر جنگ با عراق شدیم ، در حوزه جنگ اقتصادی نیز وارد میدان نابرابری شده ایم که دشمن با بهره گیری از آن تلاش دارد مقاومت ملت ایران را در هم شکند.
حسن بیگی افزود : دشمن علاوه بر جنگ اقتصادی ، جنگی روانی نیز علیه ملت ایران تدارک دیده که البته مهمترین عامل وارد شدن ضربه نیز همین جنگ روانی و تضعیف روحیه مقاومت مردم است.
وی گفت : دشمن تلاش دارد تا با اعمال فشار ، امید به آینده را از مردم سلب کند چرا که اگر کسی به آینده امید نداشته باشد کاری از پیش نبرده و استقامت خود را در برابر سختی ها از دست می دهد.
معاون استاندار تهران افزود : اگر مردم به آینده امید نداشته باشند ، اعتماد خود را از مسئولان از دست می دهند و این همان نقطه ای است که می تواند به کشور ضربه وارد کند.
وی با اشاره به حضور دو ناو آمریکایی در منطقه گفت : دشمن می خواهد با تهدید نظامی ، جنگ روانی را تقویت کرده و با به نمایش گذاشتن توان نظامی خود در شبکه های مختلف اجتماعی و ماهواره ای ، دل مردم را خالی کرده و مردم به خاطر مشکلات اقتصادی به اعتراضات اقتصادی دست زنند تا ضد انقلاب این اعتراضات را به تجمعات سیاسی تبدیل کنند.
وی گفت : آمریکا تلاش دارد تا با تحریم نفت ، خودرو و دارو ، حلقه محاصره اقتصادی خود را تنگ تر کنند تا مقاومت مردم ایران در هم شکند.
وی افزود : مسائل اقتصادی ، برای واحدهای تولیدی نیز مشکلاتی را ایجاد کرده که گاه به تعدیل نیرو و کاهش تولید منجر می شود ، فرمانداران موظفند از بیکار شدن حتی یک کارگر نیز جلوگیری کنند.

*آیت الله هاشمی زیرساخت های توسعه کشور را تأمین کرد
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی و با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی و امیرکبیر هر دو به دنبال توسعه همه جانبه و متوازن کشور و فراهم کردن زیرساخت های پیشرفت جامعه بودند.
حسن بیگی افزود : امیرکبیر در دوران کوتاه زندگی خود ، همواره با آزار و اذیت ، جو سازی و ظلم جامعه روبرو بود تاجایی که وی را متهم به بی دینی کردند و مردم بی بصیرت دوران قاجاریه حتی از مرگ وی اظهار خوشحالی کرده و به یکدیگر تبریک گفتند.
وی گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی ، دار و ندار خود را برای انقلاب گذشت و تاریخ هیچ گاه خدمات ارزنده ایشان را فراموش نمی کند.

*مسئولان با مردم بی واسطه صحبت کنند
معاون استاندار تهران با تأکید بر حضور مسئولان در بین مردم گفت : مسئولان باید بی واسطه با مردم صحبت کرده و پای حرف های آنان بنشینند.
وی گفت : در شهرستان های جنوب شرق تهران به دنبال فرماندارانی بودیم که با دوستی ، همراهی ، همدلی و پشتیبانی از یکدیگر در صدد رفع مشکلات مردم باشند که این مهم تا کنون محقق شده است.
وی از فرمانداران شهرستان های ورامین ، قرچک ، پیشوا و پاکدشت خواست تا با همدلی و وحدت ، بین مردم حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را حصول نتیجه پیگیری کنند.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.