به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش بینی می شود که شنبه و یکشنبه همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی با افزایش ابر و در برخی ساعات با بارش باران و برف همراه خواهد بود.
بررسی وضعیت هوای 24 ساعت گذشته استان تهران نشان می دهد که فیروزکوه با منفی 14 درجه سانتی گراد و فرودگاه امام خمینی(ره) با 9 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط این استان بوده اند.
بر این اساس پیش بینی می شود امروز فیروزکوه با منفی 15 درجه سردترین و ورامین، فرودگاه امام و شهریار با 9 درجه سانتی گراد گرمترین نقاط استان تهران باشند.
همچنین برای شنبه 22 دی ماه جاری پیش بینی می شود که فیروزکوه با منفی 14 درجه و ورامین، شهریار و فرودگاه امام با 9 درجه به ترتیب کمینه و بیشینه دمای استان را به خود اختصاص دهند.
برای روز یکشنبه هم پیش بینی می شود کمینه دمای استان تهران برای فیروزکوه با منفی 10 درجه و بیشنیه برای ورامین، شهریار و فرودگاه امام ثبت شود.
تهرام/3001//1368
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.