به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'کیوان ظهیری' با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت منزل و حضور سارقان در محل، بلافاصله ماموران کلانتری 134 شهرک غرب به آدرس اعلامی اعزام شدند.
وی ، با بیان اینکه ماموران کلانتری، سارقان را در حال متواری شدن از محل مشاهده کردند، تصریح کرد: بلافاصله طرح مهار اجرا و ماموران موفق شدند 2 تن از متهمان را به همراه تعدادی آلات و ادوات جرم دستگیر کنند.
این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات اولیه، آن ها که ارتکاب هر نوع جرمی را منکر می شدند، با دیدن مدارک موجود در پرونده، لب به اعتراف گشوده و به ناچار به جرم ارتکابی اقرار کردند.
ظهیری با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت حدود 200 تا 800 میلیون تومان از هر خانه اعتراف کرده اند ادامه داد: آن ها تاکنون به 30 فقره سرقت گاوصندوق منازل اعتراف کرده اند و تا این لحظه نیز 12 تن از مال باختگان نیز شناسایی شده اند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند، از شهروندان خواست: از نگهداری وجوه نقد آن هم به مقدار زیاد در منزل خودداری کنند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.