امیر بذرافشان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی شرق کشور و مسیر خودروهای عبوری به سمت مشهد مقدس، همواره با تردد بسیاری از خودروهای سبک و سنگین مواجه است که این امر ، بر احتمال بروز حوادث جاده ای می افزاید.
وی افزود: به منظور امداد رسانی به خودروهای عبوری در مسیرهای مواصلاتی شهرستان پاکدشت و نیز کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در حوادث جاده ای و بازماندگان در راه ، طرح امداد زمستانه پاکدشت در دو پایگاه ثابت شهدای مظفر و ثامن الحجج (ع) و یک پایگاه موقت در پلیس راه شریف آباد آغاز شده که این طرح تا 25 اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: در هر یک از این پایگاه ها ، 5 نیروی امدادگر ، پزشک و داوطلب ، یک دستگاه آمبولانس ، ست نجات و خودروهای پیش رو مستقر است.
بذرافشان اظهار داشت: این افراد در هنگام بروز حوادث جاده ای ، به کمک حادثه دیدگان شتافته و یا در صورت بارش برف و عدم امکان تردد خودروها ، مسافران در راه مانده را در مناطق از پیش تعیین شده اسکان می دهند.
وی گفت: انبارهای جمعیت هلال احمر به وسایل زمستانه نظیر پتو و وسایل گرمایشی تجهیز و مواد غذایی مورد نیاز نیز در این اماکن انبار شده است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.