به گزارش خبرنگار ایرنا؛ انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در رزمایش بزرگ طرح زمستانی تهران بزرگ که در بوستان ولایت با بیان اینکه در شرایط اضطراری کشور 31 حادثه را تجربه و مدیریت کرده افزود: تلاش ما این است که بتوانیم با هم افزایی انسجام همکاری در آستانه فصل سرما شرایطی را فراهم کنیم که سختی را برای مردم کاهش دهیم.
وی افزود: کشور ما علاوه بر برخورداری از نعمت و امکانات لازم در ابعاد مختلف از سوی دیگر جز 4 کشور بلاخیز آسیا است .
استاندار تهران ادامه داد: اگر امروز می توانیم در حوادث مختلف حداقل 6 هزار لیتر آب راتخلیه کنیم نشان از آمادگی نیروهای عملیاتی کشور دارد.
وی با بیان اینکه حفظ آمادگی و دراختیار داشتن امکانات لازم به کاهش تلفات در حوادث مختلف کمک می کند گفت: اگر نیروهای عملیاتی در کمترین زمان ممکن فردی را از زیر آوار و نقاط برف گیر خارج کرده و به بیمارستان می رساند نشان می دهد که در شرایط سخت همه امکانات بسیج شده است.
استاندار تهران با بیان اینکه با همین امکانات و همدلی 45 درصد تلفات جاده ای کشور کاهش یافته اظهارداشت: در کلانشهر تهران با ابتکار عمل، الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم.
تقدیراز خانواده معظم شهدا، اجرای حرکات های نمایشی نیروهای عملیاتی از دیگر بخش های این رزمایش بود.
رزمایش طرح زمستانی روز پنجشنبه با حضور سردار حسن رحیمی فرمانده نیروی انتطامی تهران بزرگ؛ سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران ، پیروز حناچی شهردار پایتخت و مسئولان استانی آغاز شد.
در آستانه فصل زمستان و به منظور حفظ آمادگی نیروهای عملیاتی شهر تهران رزمایش طرح زمستانی تهران بزرگ به همت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با همکاری شهرداری تهران و سازمان های خدمت رسان در مجموعه بوستان ولایت در حال برگزاری است.
در طرح امدادی و خدماتی زمستانی امسال بیش از 30 هزار نیرو با 10 هزار خودرو آماده خدمات رسانی به مردم هستند.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.