به گزارش ایرنا، الهام فخاری روز یکشنبه در یکصد و هفتمین جلسه شورا در تذکر کتبی خود که آن را به هیات رییسه شورا تقدیم کرد، اعلام کرد: با توجه به حضور مکرر پیمانکاران و طلبکاران شهرداری در هفته های اخیر در مقابل ساختمان شورا و مسئولیت جدی پاسخگویی شفاف به آنها توسط شهرداری تهران، معاونت مالی و اقتصاد شهری در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی عادلانه به آنها اقدام کند.
وی در ادامه به تشریح این موارد پرداخت و افزود: اعلام لیست دیون و بدهی های شهرداری تهران اعم از نقد و غیر نقد به تفکیک سال و مشخصات طلبکار از جمله مواردی است که معاونت مالی شهرداری باید به آن توجه کند.
وی ادامه داد: اعلام فهرست دیون پرداخت شده از ابتدای مهر 96 تاکنون اعم از دیونی که از طریق ال سی(LC)، سازمان املاک و یا پرداخت نقد صورت گرفته است به تفکیک سال دیون و مشخصات طلبکار نیز باید مورد تاکید قرار گیرد.
رئیس کمیته اجتماعی در ادامه به ذکر موارد دیگر از این دست پرداخت و اظهار داشت: اعلام برنامه معاونت مالی برای اولویت بندی و پرداخت دیون پیمانکاران و موضوعات پیرامون آن از جمله مالیات، ارزش افزوده، بیمه و ... نیز باید مد نظر قرار گیرد.
فخاری گفت: تعیین تکلیف علت عدم اقدام سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در کارسازی حواله های صادره توسط مناطق و به ویژه سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری و نیز ایجاد مکانیسمی برای جلوگیری از افزایش دیون و بدهی ها به پیمانکاران و ایجاد تعهدات مالی جدید فاقد ردیف یا فاقد بودجه قابل تخصیص باید از سوی معاونت مالی شهرداری تهران مد نظر قرار گیرد.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.