به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک ها و فضاهای سبز پایتخت می کرد ، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه ای در پلیس های تخصصی جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.
براساس این گزارش ، همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام گذاری در شبکه های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.
همچنین با بهره گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه شرارت در جنوب تهران به نام «مهدی . ع »معروف به مهدی پیتی(piti ) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم، متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، پخش کلیپ مربوط به اقدام چند نفر که پس از مراجعه به افرادی که خواب هستند و با روشن کردن آتش روی لباسشان، آنها را می ترسانند در شبکه های اجتماعی خبرساز شده بود در این رابطه فرمانده پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که به شهروندان قول می دهیم در کمترین زمان ممکن این افراد بازداشت و با آنان برخورد قاطع و قانونی شود.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.