روح الله غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به مصوبه اخیر استانداری تهران مبنی بر آلودگی هوا در جنوب تهران، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس از ساعت 9 صبح امروز (چهارشنبه) تا 9 شب در مناطق پرتردد شهرری برای ارائه خدمات به مراجعان مستقر شدند.
وی تصریح کرد: این خودروها در میدان معلم، میدان شهدای شاملو، میدان اصلی شهرری و درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) استقرار یافتند و به مردم این شهرستان خدمات امدادی ارائه می دهند.
غلامی افزود: شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، تهوع و سردرد با مراجعه به امداد رسانان از خدمات رایگان اورژانس بهره مند شود.
وی با بیان اینکه کیفیت هوای تهران به خصوص در شهرری در شرایط ناسالم قرار دارد، گفت: افراد عادی نیز تا حد امکان در فضای باز کمتر رفت و آمد کنند و در صورت ضرورت از وسایل حفاظت تنفسی مثل ماسک استفاده کنند.
کیفیت هوای تهران امروز (چهارشنبه) با 12 واحد افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتراز2،5 میکرون با شاخص 136 برای گروه های حساس ناسالم است.
بر همین اساس، ایستگاه های فرمانداری شهرری (منطقه 20) با شاخص 161 بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در 24 ساعت گذشته داشته است.
7243/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.