سید فرید موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محدودیت های پیش رو خاطر نشان کرد: در حوزه اعتبارات و انرژی محدودیت های داریم که باید در برنامه ریزی ها مد نظر قرار بگیرند.
موسوی گفت: برنامه مدون برای برون رفت از وضعیت جاری در سطح روستا نداریم و این مسائل و مشکلات عدیده ای را برای ساکنان این روستاها نظیر آب شرب، حریم روستاها، معابر، طرح‌های هادی، عدم تعیین تکلیف اراضی ملی و اراضی در اختیار دولت، مسائل حوزه کشاورزی ایجاد کرده که همه موارد نگران کننده هستند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاست های ملی کشور مبنی بر توسعه مناطق روستایی قرار داده شده حل نشدن این مشکلات در تعارض با سیاست کلان برای توسعه روستایی است.
وی افزود: در این جلسه با حضور روسای ادارات شهرستان و اعضای شوراهای روستا و دهیاران یکسری از مسائل مطرح شد و در طی جلسه هماهنگی هایی با ادارات کل صورت گرفت.
موسوی اظهار داشت: با تغییراتی که در فرمانداری پردیس ایجاد شده، مسئولین نگاه ویژه ای به حل مشکلات این منطقه داشته باشند.
وی عنوان کرد: زیبنده نیست شهری که هنوز 10 سال از ایجاد آن نگذشته وارث این چنین مسایل و مشکلاتی باشد که در نگاه اول شاید لاینحل باشد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی مجمع نمایندگان اظهار داشت: با همفکری و مشارکت همه اعضای مسئول در شوراها، دولت، مردم و ساکنان راه حل هایی برای رفع مسائل و مشکلات شهروندان شهرستان پردیس پیدا می کنیم.
موسوی با بیان اینکه بعضی از روستاهای این شهرستان قدمت تاریخی دارند اظهار داشت: مسائل ریز و درشتی روستائیان را درگیر کرده است و امیدواریم در مدت باقی از مسئولیت با استفاده از ظرفیت های مجلس بتوانیم مشکلات آنها را تا حدودی مرتفع کنیم.
وی با اشاره به مصوبات جلسه خاطر نشان کرد: در بحث تامین آب شرب هماهنگی‌هایی با اداره کل سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرارگیری 85 درصد از مساحت شهرستان در اراضی ملی و منابع طبیعی تصریح کرد: مساله محیط زیست مشکلات خاص خود را دارد.
گفتنی است در این جلسه معاونت عمرانی فرماندار بخشدار و شهردار بومهن و تمامی اعضای شورای روستایی و دهیاران شهرستان پردیس و روسای ادارات حضور داشتند و مشکلات روستاهای خود را مطرح کردند.
تهرام /9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.