مهرداد زنگنه فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: واحدهای صنفی آلاینده محیط زیست و مزاحم شهری در خیابان سهیل شمالی، مرکزی و جنوبی (خلازیر) واقع در ناحیه 3 شهرداری منطقه 19 جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه واحدهای آلاینده محیط زیست مشمول رأی بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها شده اند اظهار داشت: مدیریت شهری منطقه پس از شناسایی و پلمپ این واحدهای آلاینده و مزاحم شهری به دنبال انتقال آنها به خارج از شهر است.
زنگنه فر در ادامه با اشاره به اینکه اصناف موجود در معابر نواحی پنجگانه شهرداری منطقه 19 به صورت مستمر پایش می شود تصریح کرد: شهرداری این منطقه برای 12 صنف مزاحم در خیابان های سهیل و مهران که شامل میوه فروشی، خدمات خودرو از جمله مکانیکی، آپاراتی، تعویض روغنی، صافکاری و نقاشی است، بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها رأی صادر و در مرحله ابلاغ به مالکین قرار دارد.
معاون شهردار منطقه با اشاره بر نظارت برعملکرد 19 کیوسک مطبوعاتی از سوی اداره ساماندهی این معاونت افزود: از جمله این اقدامات شست و شوی سایه بان و بدنه، رفع الحاقات بدنه کیوسک ها و کنترل بر عدم فروش مواد دخانی است که به صورت مستمر انجام می شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.