به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز دشمنان نظام تلاش دارند تا با استخدام مخالفین، معاندین و منافقین و با استفاده از فضای مجازی، شبهه افکنی کرده و در مردم ایجاد تردید نمایند و جای تأسف است که برخی از رسانه ها و مجری ها نیز آگاهانه و یا ناآگاهنه در نقشه دشمن بازی کرده و نظام اسلامی را به فساد متهم می کنند.
لطفی گفت: از زمان تشکیل حکومت اسلامی نبی مکرم اسلام تاکنون، حکومتی وجود نداشته که به طول کامل پاک و منزه باشد، فساد محکوم است و فرد فاسد طبق قانون باید به اشد مجازات برسد ولی نباید از این موضوع غافل شویم که اگر چند مدیر مرتکب جرمی شده و دستگاه قضایی نیز به تخلف آنان رسیده، نباید این موضوع را به صدها هزار کارمند و مدیر نسبت داد.
وی تأکید کرد: این ذهنیت اشتباهی است که وقتی فردی مسئولیتی قبول کرد، بقیه بستگان او باید در خانه نشسته و مسئولیتی را نپذیرند، در روزهای گذشته در رسانه ملی و رادیو، در رابطه با فرزند وزیر کشور مطلبی بیان شده که وی مشاور معاون وزارتخانه ای شده و برای این که شناخته نشود، پسوند فامیلی خود را حذف کرده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی کشور افزود: آیا این برنامه رادیویی که در سراسر کشور پخش می شود تحقیق کرده که فرزند وزیر کارمند ارگانی بوده که این طور سابقه پدر را از بین می برد، این اقدامات باعث می شود که مردم به همه مسئولان با یک علامت سئوال و شبهه نگاه کنند.
وی تأکید کرد: با این اقدامات در نقش دشمنی که مشغول حذف مقامات نظام است بازی نکنید.
امروز با احصاء مؤلفه های جنگ نرم شاهدیم که این جنگ در تمامی ابعاد همچون دوران هشت سال دفاع مقدس که ایران به طور مستقیم با 48 کشور درگیر بود ، بر ما تحمیل شده است.
وی افزود: امروز دشمنان نظام تلاش دارند تا با تحریف دستاوردها ، عادی قلمداد کردن این دستاوردها ، بزرگ نمایی کاستی و مشکلات، بی اعتماد کردن مردم نسبت به آینده، قرار دادن مردم در مقابل نظام، متهم کردن مسئولان به فساد، ایجاد رعب و وحشت از قدرت دشمن، بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند و این را می توان در افزایش تعداد شبکه های فارسی زبان معاند طی 4 ماه گذشته مشاهده کرد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.