به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز سه شنبه در یکصد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: هدف شورای شهر از انتخاب حناجی به عنوان سرپرست استفاده حداکثری از فرصت خدمت تا زمان تایید حکم وی به عنوان شهردار تهران بود.
حناچی سومین شهردار منتخب شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم است که سه شنبه هفته گذشته (22 آبان) با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار جدید پایتخت برگزیده شد در انتظار تایید حکم فعالیتش در وزارت کشور است.
باتوجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و خداحافظی شهرداران بازنشسته در روز یکشنبه هفته جاری(27 آبان)، شورای تهران شهردار منتخب را به عنوان سرپرست شهرداری برگزید.
پیش از حناچی، سید محمد علی افشانی از 23 اردیبهشت امسال شهردار پایتخت بود که سکان مدیریت شهری را از محمدعلی نجفی که اوایل امسال استعفا کرده بود، تحویل گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود در جلسه امروز شورا همچنین هفته وحدت را فرصت مناسبی برای مدیریت شهری برشمرد که با پیش بینی برنامه های ویژه، مودت و برادری را گسترش دهد و فضای تهران را اخلاقی تر کند.
وی تاکید کرد: امروز که دشمنان جهان اسلام با محوریت اسراییل و عاملیت دولت ترامپ(رئیس جمهوری آمریکا) توطئه ای جامع را علیه اسلام ناب محمدی به اجرا گذاشته اند جا دارد سیاست تنش زدایی در جهان اسلام را تقویت کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حوزه فرهنگی و تبلیغی نیز مناسب است مدیریت شهری، تمرکز فعالیت های تبلیغی دینی خود را بر محوریت تعالیم پیامبر اسلام متمرکز کند و از تبلیغات افراطی و حاشیه ساز جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا بررسی لایحه های اصلاحیه مصوبه اخذ عوارض، حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران، آیین نامه نحوه واگذاری دفاتر خدمات الکترونیک شهر و نیز شناسنامه تک باغات و زمین های مشجر از جمله دستورهای جلسه امروز شورای تهران است.
تهرام/9343/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.