محمد حسین مقیمی روز یکشنبه در جریان مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ملت بزرگ ایران نیز در این مسیر و پاسخ به تحریم های آمریکا در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همراه و همگام خواهد بود.
وی بیان کرد: جمعیت سیل خروشان ملت ایران هرسال در راهپیمایی های 13 آبان و 22 بهمن بیشتر می شود و ایرانیان خوب می دانند که دشمن اصلی آنها آمریکا و اسرائیل است.
مقیمی افزود: امروز مردم تهران همراه با سایر هموطنان در سایر شهرها و روستاهای کشور حماسه ای از اتحاد، همدلی و عزم راسخ برای فتح قله های رفیع پیروزی برای جهانیان به نمایش گذاشتند و با این اتحاد و انسجام بی نظیر در مقابل توطئه های آمریکا پیروز خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز مردم سراسر کشور بار دیگر ایستادگی در مقابل زورگویی و استکبار را به نمایش گذاشتند و به جهانیان نشان دادند که هیچگاه ایرانیان در مقابل ظالم سکوت نمی کنند.
استاندار تهران گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن را از خاک کشور بیرون راند و در جنگ اقتصادی آمریکا نیز با انسجام و همدلی پیروز خواهیم شد.
وی حضور پرشور مردم تهران بویژه جوانان را در راهپیمایی امروز پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی خواند و افزود: تمامی اقشار جامعه بویژه نوجوانان و جوانان با حضور حماسی خود اعلام کردند که بخوبی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم تهران همراه و همگام با دانش آموزان از صبح امروز (یکشنبه) در راهپیمایی 13 آبان در خیابان طالقانی پایتخت مقابل لانه جاسوسی آمریکا شرکت کردند و صحنه های انسجام، وحدت و تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و ر هبری را به نمایش گذاشتند.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.