مجتبی جانعلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر در برنامه های هفته تربیت بدنی مشارکت خواهند داشت، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برپایی یادواره شهدای ورزشکار، تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا و تجلیل از ورزشکاران مدال آور از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان است.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات همگانی کوه پیمایی، دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه هایی است که در طی این مدت برگزار می شود.
جانعلی ادامه داد: این برنامه ها در تمامی بخش های شهرستان ری به صورت منظم برگزار خواهد شد ضمن اینکه در تمامی هیات های ورزشی شهرستان نیز گروه ویژه ای برای شناسایی استعدادهای برتر فعال است.
وی اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف پر کردن اوقات فراغت، ایجاد نشاط اجتماعی، بالابردن سطح ورزش های همگانی و شناسایی استعداد های برتر ورزشی در میان نونهالان و نوجوانان است.
هفته تربیت بدنی از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قیامدشت و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.