کوروش گلریز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پروژه ساخت بوستان نورالشهدا شهر پردیس در هفته دولت سال جاری در فاز نخست خود در فاز سه این شهر افتتاح شد و شبکه آبیاری تحت فشار این بوستان طی روزهای اخیر به بهره برداری رسید.
وی افزود: این بخش نورانی در پردیس، افتخار میزبانی پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را دارد و در همین راستا، شهرداری پردیس اجرای فاز نخست طرح فضای سبز این طرح به مساحت دو هکتار را به پایان رساند.
شهردار پردیس با اشاره به روند اجرایی عملیات ساخت خاطر نشان کرد: خاک‌برداری، جمع آوری نخاله، آبگیری مخزن بتنی ذخیره آب، اجرای شبکه آبیاری قطره ای، تامین برق مورد نیاز این شبکه در حال اجرا است.
گلریز در ادامه افزود: بوستان نورالشهدا با 145 هزار مترمربع که شامل بنای مزار، صحن روباز، محوطه بازی و فضای سبز به مساحت 77 هزار متر مربع طراحی و در دست ساخت است.
وی با اشاره به فضای رفاهی بوستان اظهار داشت: محوطه پارک خودرو، بخش امور فرهنگی و خدماتی، پیاده روها، مسیردوچرخه سواری و آب‌نما و کانال به منظور رفاه حال زائران و مسافران بینی شده و با بودجه مصوب پروژه در فاز 2 به بهره برداری می رسد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.