به گزارش خبرنگار ایرنا مافی روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان پردیس افزود: مشکلات با انسجام و همدلی حل می‌شوند، علیه همدیگر صحبت نکنیم تا اعتماد از بین نرود و از نفع طلبی د وری گزینیم.
وی تاکید کرد: مشکلات امروز ما بسیار جدی هستند و اگر مراقب نباشیم سرافکنده تاریخ، فرزندان و آیندگان خواهیم شد.
نماینده مردم تهران،ری، اسلامشهر و شمیرانات تاکید کرد: بخشی مشکلات ناشی از فشارهای دشمنان و بخشی مربوط به ناکارآمدی مدیران داخلی است که باید در این زمینه به طور جدی وارد عمل شویم.
به گفته وی، مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری راهنمای ما هستند و در این شرایط باید کارآمدی حرف اول را بزند تا بتوانیم مشکلات موجود را حل کنیم.
وی با اشاره به فعالیت نمایندگان حوزه انتخابیه تهران در محدوده شهرستان پردیس اظهارداشت: موضوع اشتغال و تولید در این شهرستان جدی است، تعطیلی واحدهای تولیدی را پیگیری کرده ایم و در جریان مشکلات مردم هستیم.
به گزارش ایرنا شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران نیز در این مراسم مدیریت جهادی را تنها راه موفقیت در جنگ اقتصادی عنوان و بیان کرد: جنگ اقتصادی وقتی با جنگ روانی همراه شود خطرناک است و امروز در شرایط سخت جنگ اقتصادی قرار داریم که همه باید به کمک بیایند.
به گزارش ایرنا در این مراسم امیرالله حقیقی به عنوان سرپرست فرمانداری پردیس معرفی و از زحمات مرتضی حیدری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.
پردیس که سال 1391 به شهرستان ارتقا یافته در حدود 20 کیلومتری شرق پایتخت واقع شده است.
تهرام/9441/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.