معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این معاونت با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز ویژه برنامه های فرهنگی با نام شکوه جاری در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) اجرا کرد.
احسان بیسادی ادامه داد: شهدای دفاع مقدس و همچنین شهیدان حادثه تروریستی اهواز از جمله اسطوره‌ها و نام آوران ما در همه اعصار هستند و برگزاری برنامه‌های این چنینی زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است.
به گفته بیسادی، برگزاری آئین دمام زنی و نواخته شدن مارش نظامی و همچنین اهدای گل به مردم شرکت کننده از دیگر برنامه های این مراسم بود.
به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ این ویژه برنامه قرار است به مدت 4 روز در ایستگاه‌های میدان امام خمینی(ره)، میدان آزادی، شهدا و تئاتر شهر برگزار شود.
به گفته وی این ویژه برنامه ها نماد قاب آینه مزار شهدا در ابعاد 5 متری به صورت گرافیک محیطی طراحی شده که حاضران در مراسم با اهدای گل به مقام شهدای تروریستی اهواز و شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد این عزیزان را گرامی می‌دارند.
به گفته بیسادی، در این ویژه برنامه ها قرار است روزانه بیش از 2 هزار شاخه گل رز برای گرامی ‌داشت یاد و خاطره این شهدا توسط شرکت کنندگان در این برنامه که از مسافران مترو هستند بر روی نماد طراحی شده قرار گیرد.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، 25 شهید و 60 زخمی بجا گذاشت.
در میان شهدای حمله تروریستی اهواز تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.
مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا امروز (دوشنبه) در شهر اهواز برگزار شد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.