به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سید مجید طباطبایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی 33 نماینده (19 ورزشکار و 14 مربی) از تهران به این رویداد اعزام خواهند شد.
وی افزود: در صورت کسب مدال برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.
طباطبایی ادامه داد: ورزشکاران تهران در رشته های تیراندازی، تیروکمان، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز و بوچیا می باشند که از تعداد چهار نفر زن هستند.
به گفته وی طبق قول های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران کمک هزینه هایی در بازه زمانی پنج ماه (اردیبهشت تا شهریور ماه) پرداخت شود.

*یک ورزشکار پاراآسیایی به کما رفت
وی افزود:علی اصانلو ورزشکار تیم ملی بوچیا به دلیل ایست قلبی به حالت کما رفته که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
طباطبایی ادامه داد: در حال حاضر محمد صحی در بخش بسکتبال با ویلچر به جای ورزشکار بوچیا به این مسابقات اعزام خواهد شد.
وی با بیان اینکه ورزشکاران این هیات از نبود فضای ورزشی رنج می برند خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی سمیه (میدان خراسان تهران) تنها مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان استان بوده که ساخت و بهره برداری آن از 10سال پیش همچنان ادامه دارد.
طباطبایی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد بطوریکه فقط بخشی از استخر و سوله های این مجموعه ساخته شده است.
در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ورزشکاران ایران در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در 6 رشته حضور خواهند داشت که از 209 نفر ورزشکار، 136نفر مرد و 73 زن خواهد بود.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 14 تا 23 مهر ماه برگزار خواهد شد که کاروان اعزامی کشورمان 10 مهرماه تهران را به مقصد جاکارتا ترک خواهد کرد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.