محمد هادی سیف عصر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشن عاطفه ها از امروز (چهارشنبه) تا پایان مهرماه در سطح استان تهران برگزار می شود که از مجموع 206 پایگاه در سطح استان تهران 89 پایگاه در سطح شهر تهران، ری و شمیرانات فعال است.
وی ادامه داد: فردا (پنج شنبه) این پایگاه ها نیز در سطح مناطق و روز جمعه در مصلاهای نماز جمعه در استان تهران فعال است و آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان تهران است.
معاون کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال در روز 11 مهرماه در سطح مدارس استان تهران و کشور بصورت هماهنگ برگزار خواهد شد افزود: در این روز پاکت های کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی کمیته امداد به دانش آموزان اهدا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: خیرین می توانند در جشن عاطفه ها ملزومات تحصیلی، پوشاک و البسه و کمک های نقدی خود را به پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.
سیف با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 80 هزار یتیم تحت پوشش خیرین و حامیان کمیته امداد در استان تهران هستند گفت: در حال حاضر 11 هزار و 334 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و 933 دانشجو در حمایت کمیته امداد استان تهران است که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره مند می شوند.
وی یادآورشد: خیرین می توانند از طریق سامانه تلفنی 7355 ، دفاتر پایگاه ها و حساب جاری بانک ملت به شماره 7355 و شناسه 1333 کمک های خود را به حساب کمیته امداد استان تهران پرداخت کنند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.