به گزارش روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب (23 و 34)، (22 و 32) و (21 و 31) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود و بعدازظهر در ارتفاعات به خصوص فیروزکوه افزایش ابر گاهی رگبار باران خواهیم داشت.
روز یکشنبه آسمان نیمه ابری و در بعدازظهر در بخش های شمالی استان به خصوص ارتفاعات گاهی با رگبار و رعد و برق و در پاره ای نقاط به خصوص بخش های غربی و جنوبی در ساعات عصر و شب وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.
براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران،با توجه به افزایش ابر و رگبار باران و تندباد موقتی از شنبه بعدازظهر و روز یکشنبه در ارتفاعات شمالی استان به خصوص فیروزکوه، توصیه می شود که از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و دره ها در این مناطق خودداری کنند.
همچنین این اداره کل به نهادهای امدادی توصیه کرده که آمادگی کامل برای بروز هر گونه حوادث ناشی از رخداد این پدیده ها را داشته باشند.
این گزارش حاکیست که ورامین با 38درجه و فیروزکوه با 10درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.