سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 17 و 58 دقیقه امروز حادثه تخریب یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان کمیل بعد از قصرالدشت کوچه ابراهیمی به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: درمنزل یک طبقه قدیمی به وسعت 150 متر در حالی که هیچ عملیات عمرانی انجام نمی شد ناگهان سقف های آن تخریب شد.
وی با بیان اینکه در زمان تخریب 2 مرد جوان در زیر آوار گرفتار شدند ، اظهارداشت : آتش نشانان بلافاصله عملیات جستجوی افراد و آواربرداری را آغاز کردند که یک جوان 26 ساله که شدیدا دچار مصدومیت شده بود را از زیر آوار خارج کردند.
ملکی ادامه داد: آتش نشانان در ادامه موفق شدند نفر دوم که یک جوان 32 ساله بود و دچار علایم حیاتی ضعیف بود را از زیر آوار خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و هر 2 جوان راهی بیمارستان شدند.
وی خاطرنشان کرد: اسکان در بافت های فرسوده خطر آفرین است و شهروندانی که در این منازل خطرناک زندگی می کنند برای جلوگیری از این حوادث تلخ ضمن تخلیه بافت های فرسوده مراتب را به سامانه 125 اطلاع دهند.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.