به گزارش جماران، شماره585 مجله دوست، شامل فصل هایی باعنوان یاد دوست، شعر، قصه، سرگرمی، هنر، سوژه طلایی و جدول می باشد.

شماره 585 مجله دوست کودکان به نقل یک خاطره از امام خمینی(س) در رابطه با جمله معروف ایشان"میزان رای ملت است" می پردازد و در بخشی دیگر افشین علاء از شاعران برجسته، شعری درمورد دایی سروده است.
همچنین در این شماره، امیر محمد لاجورد، خبرنگار مجله دوست کودکان مصاحبه خواندنی در مورد چگونگی ساخت یک قطعه پلاستیکی و روند تولید آن در کارخانه، انجام داده است که برای کسانی که علاقه مند به دانستن چگونگی تهیه پلاستیک هستند، جالب خواهد بود.
شبگرد و ارتش های فرازمینی، دو بازی معرفی شده در این شماره هستند که از بازی های برتر رایانه ای درنمایشگاه سوم بازی های رایانه ای شناخته شدند. در بخش ورزشی این نشریه به بحث خطر در ورزش پرداخته شده است که از جمله آنها میتوان به ورزشهایی مثل بوکس، موتورسواری، پارکور، کوهنوردی و کارتینگ اشاره کرد.یادداشت هایی در قسمت زیرین صفحات مجله موجود است که عموما به معرفی کشورها و تعداد جمعیت و پایتخت و درصد سواد مردمان آن پرداخته است.لازم به ذکر است که در نشریه دوست کودکان این شماره به دلیل تقارن با شب یلدا، بلندترین شب سال به معرفی این آئین کهن ایرانیان پرداخته است.
سردبیران مجله دوست کودکان، «افشین اعلاء» و «سیامک سرمدی» هستند و «احمد قائمی مهدوی» نیز به عنوان مدیر هنری این نشریه فعال است. تصویرگری این هفته نامه را برعهده «حامد کمالی» است و صاحب امتیاز این مجله موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی‌(ره)، می‌باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند با تماس با شماره تلفن 66489161 و یا آدرس پستی تهران - خیابان انقلاب - روبه روی دانشگاه تهران - پاساژ ظروفچی - پلاک 1296 و یا کد پستی 1314743565‌، از نحوه ایجاد اشتراک برای دریافت مجله دوست کودکان مطلع شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.