کتاب سی گفتار به قلم علی اکبرحمیدزاده گیوی توسط انتشارات عروج وابسته به موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، کتاب سی گفتار به قلم علی اکبرحمیدزاده گیوی توسط انتشارات عروج وابسته به موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

پدیدآورنده این کتاب نماینده پیشین مجلس سورای اسلامی است که در بهشت زهرا و در مراسم استقبال تاریخی از امام خمینی نیز سخنرانی کرده است. ایشان به نمایندگی از جامعه روحانیت، زمانی که حضرت امام به مدرسه رفاه وارد شدند ایراد سخنرانی کرده بود.

علی اکبرحمیدزاده گیوی هدف خود را از گردآوری این کتاب اینگونه بیان می دارد: با توجه به گرد و غبار بی‌مهری‌ها و حرمت‌شکنی‌ها، که در این چند سال اخیر، بر خلاف رسم حق‌شناسی بلند شده و در رابطه با نسل جوان ناآشنا به تاریخ انقلاب، شبهه افکنی‌ها صورت گرفته است بر خود لازم دیدم، که تا زنده هستم، سخنرانی‌های خودم را رنگی از اندیشه‌های آن بزرگ سفر کرده ببخشم، تا خالصانه بگویم، "برهمانیم که گفتیم خدا می‌داند".

ایشان در مقدمه کتاب سی گفتار اضافه می کند: گزیده های هر متنی که در بین سخنرانی ها، گنجانده شده اند، همه مستند به اسناد موسسه محترم تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) است، که ارادتمندان و علاقه مندان می توانند، تفصیل آنها را در مسانید مربوطه مشاهده نمایند.

"شرح صدر پیامبر"، " بصیرت"، "اجتناب از گناه"، "مکارم اخلاق"، "عفو و گذشت"، :عدالت"، "اسلام و دگر دوستی" و "زن در اسلام" از بخش های مختلف کتاب سی گفتار است.
موسسه چاپ و نشر عروج، کتاب سی گفتار را در 445 صفحه در 1000 نسخه منتشر و با قیمت 20000 تومان روانه بازار کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.