سرزمین های اشغالی امروز شاهد بزرگ ترین عملیات خمپاره‌ ای مقاومت از جنگ 2014 تاکنون بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در نوار غزه، 27 خمپاره به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد و پس از آن جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی به چندین موضع مقاومت در شمال نوار غزه حمله کردند.

از صبح امروز حدود 30 گلوله خمپاره به طرف شهرک های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه شلیک شده است که بیشترین تعداد از زمان جنگ غزه است.

این حملات خمپاره ای یک روز پس از هدف قرار دادن یکی از پایگاه های مقاومت در رفح انجام شد که طی آن سه مبارز فلسطینی از گردان قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیده بودند.

رژیم صهیونیستی مدعی شده با گنبد آهنین با برخی از راکت‌ های شلیک شده مقابله کرده اما صدای انفجارهایی در شهرک‌ های مجاور غزه شنیده شده است.

این بزرگ ترین حمله خمپاره‌ ای مقاومت از جنگ 2014 تاکنون محسوب می شود.

رسانه های صهیونیستی اعلام کرد: دو موشک به محل شورای قدیمی «عسقلان« (واقع در جنوب فلسطین اشغالی) اصابت کرده است. یک مقام رژیم صهیونیستی گفت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین چندین فروند موشک به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

 

در پی عملیات خمپاره ای مبارزان فلسطینی، ارتش صهیونیستی از ساکنان شهرک‌ های نزدیک نوار غزه خواست به پناهگاه بروند.  

آژیرهای هشدار حمله موشکی چند ساعت است که به‌طور ممتد در مناطق مجاور نوار غزه به صدا درآمده و صهیونیست‌ ها به داخل پناهگاه‌ ها رفته‌ اند.

این درحالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی، در واکنش، امروز صبح شمال نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

رسانه های فلسطینی گزارش دادند جنگنده‌ های رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه به چندین نقطه در نوار غزه حمله کردند.

این جنگنده‌ ها بیش از 10 موشک به سمت مواضع مقاومت در «حی الزیتون» و «الشجاعیه» در نوار غزه شلیک کردند و صدای انفجارهای بزرگ، غزه را لرزاند.

درپی ملتهب شدن اوضاع در مناطق مجاور نوار غزه و تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و گروه‌ های مقاومت، کابینه امنیتی این رژیم تشکیل جلسه داده است. در این جلسه در مقر نخست‌ وزیری، اعضای ارشد کابینه از جمله «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ و «ایسرائیل کاتص» وزیر اطلاعات حضور دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.