مدیر سابق اف بی آی در اولین مصاحبه اش علیه ترامپ سخنانی را مطرح کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، فاکس نیوز گزارش داد: «جیمز کامی» مدیر سابق اف بی آی اعلام کرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور فردی «خطرناک» است که «صلاحیت اخلاقی» برای رهبری این کشور را ندارد.

مدیر سابق اف بی آی در مصاحبه با شبکه «ای بی سی نیوز» همچنین دونالد ترامپ را مسئول «آسیب گسترده» به ریاست جمهوری آمریکا و معیارهای فرهنگی و سیاسی در این کشور معرفی کرد.

این اولین مصاحبه تلویزیونی کامی از زمان اخراج در سال گذشته است.

جیمز کامی در بخشی از سخنان خود این احتمال را که روسیه مدرکی علیه رئیس جمهور آمریکا داشته باشد منتفی ندانست. اشاره مدیر سابق اف بی آی به احتمال باج خواهی مسکو از ترامپ بر سر مدرکی از سفر سال 2013 وی به مسکو است. بنا به برخی ادعاهای مطرح شده دونالد ترامپ در جریان این سفر در یک هتل با چند زن بد کاره دیدار داشته است.

ترامپ در گفتگو با جیمز کامی ضمن رد این ادعاها تاکید کرده بود که شب را در این هتل سپری نکرده بود.

وی در مورد نگرانی خود از احتمال باج خواهی روسیه از ترامپ گفت: «شخصی که در مورد زنان مانند یک تکه گوشت سخن می گوید و مرتب در مورد مسائل کوچک و بزرگ دروغ می گوید و اصرار دارد که مردم آمریکا حرفهایش را باور کنند، چنین فردی از نظر اخلاقی صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد.»

با این حال او گفت فکر نمی کند دونالد ترامپ باید استیضاح شود.

او گفت: «امیدوارم این طور نشود چون فکر می کنم استیضاح و کنار گذاشتن دونالد ترامپ از قدرت، باعث می شود مردم آمریکا از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.»

او گفت این کاری است که مردم باید براساس وظیفه مستقیما از طریق صندوق رای انجام دهند.

جیمز کامی ماه مه سال 2017 توسط ترامپ از سمتش برکنار شد. او در حالی از ریاست اف بی آی کنار گذاشته شد که این نهاد در حال تحقیق در مورد تبانی احتمالی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه بود.

کامی کتابی درباره حوادث پس از ریاست جمهوری ترامپ نوشته که قرار است امروز دوشنبه توزیع شود.

ترامپ روز یکشنبه در توئیتر چندین بار درباره کامی و کتابش نوشت.

به نوشته ترامپ، کامی به کنگره دروغ گفته و اطلاعات طبقه بندی شده را افشا کرده و برای هر دو مورد باید زندانی شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.