«ایمن بوراس» مدیر برنامه سیاسی و اصلاحاتی سیف الاسلام قذافی طی یک کنفرانس مطبوعاتی کاندیداتوری پسر قذافی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران،«سیف الاسلام قذافی» پسر «معمر قذافی» رهبر سابق لیبی کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری آینده لیبی را اعلام کرد.

«ایمن بوراس» مدیر برنامه سیاسی و اصلاحاتی سیف الاسلام قذافی طی یک کنفرانس مطبوعاتی کاندیداتوری پسر قذافی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده را اعلام کرد.

بوراس در این کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که سیف اسلام قذافی با کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری آینده به دنبال دستیابی به قدرت به مفهوم سنتی آن نیست و طعمی برای آن ندارد بلکه با این کار خود به دنبال نجات لیبی است.

وی افزود دست سیف الاسلام برای هر کسی در داخل،منطقه و جهان که خیر را برای لیبی می خواهد دراز است.

بوراس در ادامه گفت که برنامه های اصلاحاتی قذافی شامل چشم انداز سیاسی،امنیتی و اجتماعی کاملی برای لیبی است.

«خالد العویل» وکیل مدافع سیف الاسلام قذافی نیز گفت که موکلش در زمان آغاز ثبت نام به شکل رسمی،ثبت نام خواهد کرد.

الغویل افزود«ملت لیبی حق انتخاب دارد.»

بنابراین گزارش، سیف الاسلام قذافی از زمانی که در ماه ژوئن 2017 از زندانش در شهر«الزنتان» در جنوب شهر طرابلس آزاد شد، در ملأ عام ظاهر نشده است. وی از زمان سرنگونی نظام پدرش معمر قذافی رهبر لیبی در سال 2011 در الزنتان زندانی بود. همچنین اطلاعاتی درباره مکان حضور سیف الاسلام وجود ندارد اما برخی از افرادی که خودشان را از افراد نزدیک به وی معرفی کرده اند چندین بار به نام او سخن گفتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.