«ایمن مزیک»رئیس شورای مرکزی مسلمانان گفت که تعداد حملات به مسلمانان بیش از آماری است که اعلام شده است زیرا در بیشتر مواقع کسانی که مورد حمله قرار می گیرند به پلیس اطلاع نمی دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از وبسایت عربی 21، یک روزنامه آلمانی نوشت که دولت آلمان  950 حمله را علیه مسلمانان و تأسیسات و مراکز وابسته به آنها همانند مساجد  را طی سال 2017 ثبت کرده است.

روزنامه «نویه اوسنابروکنر تسایتونگ» به نقل از اطلاعاتی که وزارت کشور آلمان به نمایندگان پارلمان ارائه کرده است نوشت که 33 نفر در این حملات زخمی شدند که 60 مورد از این حملات علیه مساجد و برخی نیز با خون خوک صورت گرفته است.

وزارت کشور آلمان از حملات سابق به منظور مقایسه کردن، اطلاعاتی ارائه نکرده است، زیرا اطلاعات جداگانه ای درباره حملات ضد اسلام و مسلمانان به شکل جدای از اطلاعات حملات ضد مهاجران گردآوری نکرده است.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشت که همه عاملان حملات علیه مسلمانان از تندروهای راستگرا بوده اند.

از سوی دیگر، «ایمن مزیک»رئیس شورای مرکزی مسلمانان گفت که تعداد حملات به مسلمانان بیش از آماری است که اعلام شده است زیرا در بیشتر مواقع کسانی که مورد حمله قرار می گیرند به پلیس اطلاع نمی دهند.

در سال 2017 دولت آلمانی گزارشی منتشر کرد و آن را به پارلمان ارائه  داد که در آن آمده است که یک چهارم دوم سال گذشته خشن ترین مدت در زمینه حمله و تعدی به مسلمانان بوده است.

روزنامه  آلمانی «نیو اوزنبروکر» در آن زمان نوشت که 16 مسلمانان در حملات ضد اسلام فقط در 192 روز زخمی شدند.

در گزارش یاد شده آمده است که جنایتکارانی که در این حملات دست دارند وابسته به راستگراهای تندرو هستند و این حملات تنفر دارای شکل های مختلف است که بارزترین آنها فحش دادن، سخنرانی های تهدید آمیز و حملات علیه زنان مسلمان محجبه می شود لیکن دیری نپایید که چنین حملاتی متحول شد و  به آزار و اذیت بدنی تبدیل شد.

بنابر این گزارش، جنبش راستگرای تندروی«پگیدا» یکی از بارزترین جنبش های ضد مسلمانان است و به صراحت خواستار اخراج مسلمانان و مهاجران از آلمان است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.