پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

نویسنده کتاب جنجالی درباره رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد:

ترامپ از نظر مسئولان آمریکایی یک «کودک» است

کتاب «آتش و خشم؛ کاخ سفید ترامپ» در روزهای گذشته به دلیل سخنانی که از قول استیو بنن، مشاور ارشد پیشین دونالد ترامپ در آن نقل شده بود، جنجال آفرین شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از یورونیوز، کتاب «آتش و خشم؛ کاخ سفید ترامپ» در روزهای گذشته به دلیل سخنانی که از قول «استیو بنن» مشاور ارشد پیشین دونالد ترامپ در آن نقل شده بود و نیز اطلاعاتی جدید درباره خانواده ترامپ و دولت وی جنجال آفرین شد.

«مایکل وولف» نویسنده این کتاب جنجالی درباره دولت دونالد ترامپ می گوید همه افرادی که وی برای نگارش کتابش با آنها مصاحبه کرده است دونالد ترامپ را مانند یک «کودک» دانسته‌اند.

کتاب «آتش و خشم؛ کاخ سفید ترامپ» در روزهای گذشته به دلیل سخنانی که از قول استیو بنن، مشاور ارشد پیشین دونالد ترامپ در آن نقل شده بود، جنجال آفرین شد.

به گفته مایکل وولف مقایسه دونالد ترامپ با «کودکان» در سخنان همه افرادی که وی با آنها مصاحبه کرد، جلب توجه می‌کرد. وی اظهار داشت: «او (دونالد ترامپ) باید به لذت آنی برسد.  وی نه مطالعه می کند و نه حرف کسی را گوش می‌دهد.»

استیو بنن در مصاحبه خود با مایکل وولف دیدار مقامات رسمی ستاد تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ با یک وکیل روس را «خیانت آمیز» و «ضدمیهنی» توصیف کرده است.

دونالد ترامپ در واکنش به سخنان نقل شده از استیو بنن به شدن از او انتقاد کرد. به گفته رئیس جمهوری آمریکا استیو بنن همزمان با از دست دادن شغلش «عقل» خود را نیز از دست داده است.

وکلای دونالد ترامپ پیش از انتشار این کتاب ناشر آن را تهدید به شکایت کرده بودند. با این حال این کتاب مایکل وولف به دلیل درخواست زیاد چهار روز زودتر از موعد اولیه منتشر شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی استیو بنن

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.