مکان: تگزاس، آمریکا/ منبع: دیلی میل

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و همسرش «ملانیا» برای دومین بار بعد از وقوع طوفان هاروی، از مناطق طوفان و سیل‌ زده ایالت «تگزاس» بازدید کردند.

ملانیا در سفر قبلی با پوشش و کفش های پاشنه بلند خود سوژه رسانه ها شده بود، اما این بار تیپ اسپورت داشت.

رئیس جمهور آمریکا ابتدا به شهر «هوستون» بزرگ‌ ترین شهر تگزاس سفر کرد. او و همسرش به یک مرکز اسکان موقت افراد بی‌ خانمان رفتند و در توزیع غذا بین مردم شرکت کردند.

ترامپ پس از دیدار با مردم و مقامات ایالتی از روند امداد رسانی ابراز رضایت کرد. ترامپ در جریان سفر قبلی به تگزاس با مردم دیدار نکرده بود که انتقادهایی از وی را در پی داشت. 

رئیس جمهور آمریکا و همسرش سپس به شهر «لیک‌ چارلز» در ایالت «لوئیزیانا» سفر کردند که در طوفان هفته گذشته متحمل خسارت‌ های زیادی شد. ایالت لوئیزیانا که در مجاورت ایالت تگزاس قرار دارد، از گزند طوفان هاروی در امان نبوده است.

کاخ سفید اعلام کرده است که حدود 100 هزار خانه براثر طوفان هاروی و سیل پس از آن آسیب دیده‌اند.

ترامپ خواهان اختصاص 7.8 میلیارد دلار بودجه فوری توسط کنگره شده؛ حال آنکه «گرگ ابوت» فرماندار تگزاس برای جبران خسارت ها بیش از 125 میلیارد دلار بودجه برآورد کرده است.

طوفان هاروی تاکنون به کشته شدن دست‌ کم 47 نفر و بی خانمانی افراد بی شماری شده است که حدود 43 هزار نفر از آنها، در پناهگاه‌ های مختلف اسکان یافته اند. 

مکان: تگزاس، آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.