مکان: لندن، انگلیس/ منبع: توییتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، صدها نفر از انگلیسی‌ های فلسطینی تبار در تظاهراتی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن علیه محدودیت‌ های اخیر در مسجد الاقصی اعتراض کردند و پرچم این رژم را به آتش کشیدند.

برگزار کنندگان این تظاهرات اعلام کردند که با برگزاری این راهپیمایی می‌ خواهند توجه جامعه جهانی را به اقدامات خصمانه صهیونیست ها در بیت المقدس جلب کنند.

این تظاهرات کنندگان شعارهای ضد صهیونیستی سر دادند و برخی از معترضان پلاکاردهایی با عنوان «الاقصی را حفظ کنید» و «فلسطین را آزاد کنید» در دست داشتند.

در این میان یک گروه کوچک طرفدار تل آویو نیز در مقابل سفارت تجمع کردند اما پلیس انگلیس برای جلوگیری از هرگونه درگیری، این گروه را به سمت پشت ساختمان سفارت هدایت کرد.

همچنین یک گروه دیگر از معترضان در محکومیت اقدامات خصمانه اخیر رژیم صهیونیستی، در ایرلند شمالی گرد هم آمدند.

شهرهای فلسطین نیز از روز جمعه شاهد تظاهرات‌ هایی در اعتراض به اقدامات صهیونیست ها در مسجد الاقصی بود که در جریان درگیری با صهیونیست ها، چند فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر زخمی شدند.

آنچه باعث برگزاری این تظاهرات خونین شد، خشم فلسطینی ها از اقدام رژیم صهیونیستی در قرار دادن دستگاه‌ های فلزیاب در ورودی‌ ها به مسجد‌ الاقصی است. رژیم صهیونیستی همچنین ورود مردان زیر 50 ساله فلسطینی را به این منطقه ممنوع کرده است.

مکان: لندن، انگلیس

منبع: توییتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.