گروه تروریستی داعش طرحی در آینده دارد برای آن که بتواند پس از شکست اش در سوریه و عراق باقی بماند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: یک منبع که نامش را فاش شود گفت که داعش تلاش می کند با کمک شماری از جهادی ها در جهان یک پایگاه سازمانی جدید به منظور بقاء ایجاد کند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: سازمان جدید به زودی به وجود می آید و آمیخته ای از بقایای داعش شکست خورده و تعدادی از جماعت ها و گروه های جهادی محلی در عراق و سوریه و جهان خواهد بود.

به نوشته آسوشیتدپرس این گروه ها و جماعت ها اکنون به شیوه دیجیتالی در ارتباط هستند تا صفوف خود را بار دیگر جمع کرده و گروه جدیدی را در آینده راه اندازی کنند.

گروه جدید عبارت خواهد بود از باندهای کوچکی از تروریست های فراری از منطقه جنگ در عراق و سوریه بعلاوه عناصر جدید که در اصل در این نبردها شرکت نکردند.

این خبرگزاری آمریکایی نوشت: شکست داعش در موصل و محاصره عناصر این گروه در  شهر«الرقه» در سوریه، دولت ادعایی خلافت آنها را از هم پاشید و نابودش کرد به همین دلیل گروه تروریستی داعش طرح جدید منعطف تری را برای حمله بزرگ که علیه این گروه راه افتاده تهیه کرده است.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: لیکن داعش برای این کار بر تحمل درگیری های سخت تکیه دارد که اکنون در دو جبهه سوریه و عراق علیه این گروه به راه افتاده است تا بتواند صفوف خود را بار دیگر سازماندهی کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.