بر اساس آمار منتشر شده توسط ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر تا کنون 3014 نظامی اسرائیلی زخمی شدند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که 5 افسر و سرباز دیگر این رژیم در نبردهای نوار غزه در 24 ساعت اخیر زخمی شدند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر تا کنون 3014 نظامی اسرائیلی زخمی شدند که 1432 نفر از آنها از زمان حمله زمینی به غزه در 27 اکتبر تا کنون زخمی شده اند.

به گفته ارتش رژیم اسرائیل 317 نظامی اسرائیلی به دلیل زخمی شدن در نبردهای نوار غزه همچنان تحت درمان هستند که حال 36 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

در تحولی دیگر، سربازان رژیم اشغالگر تأکید کرده‌اند که ارتش این رژیم نتوانسته راه‌حلی هدفمند برای شناسایی تونل‌های حماس در باریکه غزه ایجاد کند و به همین دلیل، "خارج کردن مبارزان حماس از تونل‌ها همچنان بزرگ‌ترین چالش ارتش اسرائیل است".

سربازان اسرائیلی معتقدند نابود کردن جنبش مقاومت فلسطین (حماس) ماموریتی دشوار برای ارتش اسرائیل است و پیروزی‌های تاکتیکی ارتش لزوما به پیروزی دائمی در غزه منجر نخواهد شد.

آنها با بیان اینکه پیروزی بر حماس صرفا از طریق تخریب تونل‌ها حاصل می‌شود، افزودند: این امر نیز "غیرممکن به نظر می‌رسد".

یک سرباز صهیونیست که در عملیات خان‌یونس مشارکت داشت، می‌گوید: بسیاری از نظامیان اسرائیلی از این‌که دولت طرح و برنامه مشخصی برای پسا جنگ غزه ندارد، ماهیت و هدف عملیات نظامی جاری در این باریکه را زیر سوال می‌برند.

در همین راستا، نظامیان رژیم اشغالگر می‌گویند که مبارزان حماس با منفجر کردن ساختمان‌های خالی( از غیرنظامیان) در سرتاسر غزه، نیروهای اسرائیلی را می‌کشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.