ارتش صهیونیستی تاکنون به کشته شدن 458 نفر از نظامیان خود از آغاز جنگ در غزه اعتراف کرده است.

به گزارش جماران، تلفات ارتش رژیم اشغالگر طی روزهای اخیر به ویژه با حمله به مناطق جنوبی نوار غزه و به طور خاص شهر«خان یونس» بیشتر شده است.

تلفات نظامیان ارتش رژیم اشغالگر با ادامه جنگ در غزه روز به روز بیشتر می شود. 

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که 4 نظامی دیگر این رژیم در جنگ با مقاومت فلسطین کشته شدند. این چهار نظامی در نبردهای شدید کنونی طی شب گذشته در جنوب نوار غزه به دست مقاومت فلسطین کشته شدند.

بنابر این گزارش،‌ براساس اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، 4 نظامی دیگر اسراییلی در جنگ و درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شدند.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی یکی از نیروهای کماندوی اسرائیلی هم در جنوب نوار غزه به شدت مجروح شده است.

ارتش صهیونیستی تاکنون به کشته شدن 458 نفر از نظامیان خود از آغاز جنگ در غزه اعتراف کرده است.

در همین حال132 نفر از این نظامیان از آغاز حمله زمینی به غزه کشته شده اند. خبرها حاکی است که 27 درصد از نظامیان کشته شده صهیونیست در درگیری های غزه افسر هستند.

درجه های افسران کشته شده در درگیری های غزه شامل سرهنگ، سرهنگ2، سرگرد، سروان و ستوان می باشد.

همچنین 60 نفر از افسران صهیونیست کشته شده در غزه جزو نیروهای یگان نخبه این رژیم بوده اند.

در مقابل، «ابو عبیده» سخنگوی گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه های دوره ای که اعلام می کند تأکید کرده است که آماری که ارتش رژیم اشغالگر اعلام می کند غیرواقعی است و تعداد کشته ها و زخمی های رژیم اشغالگر بسیار بالاتر و بیشتر است.

این در حالی است که تجاوز رژیم اشغالگر به غزه برای هفتاد و سومین روز ادامه پیدا کرده است و تا کنون نزدیک به 19هزار شهید و بیش از 51 هزار زخمی در پی داشته است که بیشتر آنها زن و کودک هستند. این جدای از ویرانی بسیار گسترده ساختمان ها مسکونی، مراکز حیاتی و بیمارستان هاست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.