حماس تاکید کرد: دستور رژیم اشغالگر اسرائیل برای تخلیه بیمارستان ها در بحبوحه تشدید جنگ علیه غزه با تاکید بر طرح های جنایتکارانه آن برای محروم کردن فلسطینی ها از نیازهای اولیه و فوری بشردوستانه، طبق قوانین بین المللی جنایت جنگی است.

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی - حماس طی بیانیه ای اعلام کرد:

رژیم اشغالگر اسرائیل با هدف قرار دادن بیمارستان ها اصرار دارد که جنایات و کشتارهای فجیع تری را علیه مردم فلسطین در نوار غزه انجام دهد.

آخرین نمونه از این جنایات درخواست از کادر پزشکی بیمارستان عودا در شمال نوار غزه بود که بیمارستان را ترک کرده و به طور کامل تخلیه کنند، بیمارستانی که چیزی جز یک مرکز غیرنظامی نیست که باید تحت قوانین بشردوستانه بین‌المللی محافظت شود.

دستور رژیم اشغالگر اسرائیل برای تخلیه بیمارستان ها در بحبوحه تشدید جنگ علیه غزه با تاکید بر طرح های جنایتکارانه آن برای محروم کردن فلسطینی ها از نیازهای اولیه و فوری بشردوستانه، طبق قوانین بین المللی جنایت جنگی است.

ما از موقعیت انسان دوستانه و قهرمانانه کادر پزشکی که از تخلیه بیمارستان خودداری کردند و مصرانه به انجام مسئولیت ملی و انسانی خود در قبال فلسطینی های آسیب دیده ادامه دادند، تجلیل می کنیم.

ما همچنین از سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که از هیچ تلاشی برای توقف فوری طرح‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه کادر پزشکی و سازمان‌های بشردوستانه دریغ نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.