ایهود باراک، نخست وزیر پیشین اسرائیل گفت: باید آنها را جدی بگیریم، همه را با موفقیت غافلگیر کردند. به شکل اساسی آنها دشمن سرسختی هستند. بر خلاف دیگر دشمنان، با اردنی ها و مصری ها جنگ های سختی داشتیم و در نهایت توانستیم با آنها صلح کنیم اما هیچ راهی برای صلح با حماس وجود ندارد.

به گزارش جماران؛ ایهود باراک، نخست وزیر پیشین اسرائیل در گفت و گویی تلویزیونی گفت: فقط در یک روزتعداد زیادی از افراد را از دست دادیم، بیشتر از جنگ شش روزه، یا بیشتر از 3 سال انتفاضه. این اتفاق در یک روز هرگز در اسرائیل نیفتاده است.

شکست دیوار و حمله به شهرک نشینان اسرائیلی در صدر گزینه های حماس بود.

ما در انجام کار خاصی شکست خوردیم و بهای گزافی را پرداختیم. بسیار دشوار است که حماس را  با سازمانی که تا کنون شناخته ایم مقایسه کنیم.

مساله مربوط به اراده قوی جوانان است، به شکل هدفمند آموزش داده شدند. آنها به واسطه درگیری مستمر با ما روز به روز بهتر شده اند. به ویژه بهترین های آنها معمولا می مانند و پیشرفت می کنند، درس های خود را خوب یاد می گیرند. به شکل واضحی بهتر شده اند.

باید به این باور داشته باشیم که توان آنها بسیار بالاتر از چیزی است که دو روز پیش گمان می کردیم. سطح برخی از آنها بسیار بهتر از گذشته است. همین ها باعث شد که تاوانی که دادیم سنگین شود و و این حمله را موفقیت آمیز کند، حمله ای که از همه شکست های ما فراتر رفت.

باید آنها را جدی بگیریم، همه را با موفقیت غافلگیر کردند. به شکل اساسی آنها دشمن سرسختی هستند. بر خلاف دیگر دشمنان، با اردنی ها و مصری ها جنگ های سختی داشتیم و در نهایت توانستیم با آنها صلح کنیم اما هیچ راهی برای صلح با حماس وجود ندارد.

حجم ویدیو: 4.47M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.