اتحادیه اروپا در یازدهمین بسته تحریم‌های روسیه، پیشنهاد می‌کند محدودیت‌های وارداتی جدید اضافه شود و مسئولیت برای دور زدن تحریم‌ها تشدید شود.

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، اتحادیه اروپا در چارچوب یازدهمین بسته تحریمی که علیه روسیه تهیه کرده است، تمرکز خود را بر جلوگیری از نقض تحریم‌های موجود و پر کردن خلأهای تحریمی قرار داده است.

در یازدهمین بسته تحریم‌های روسیه، کمیسیون اروپا پیشنهاد می‌کند محدودیت‌های وارداتی جدید اضافه شود و مسئولیت برای دور زدن تحریم‌ها تشدید شود.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در یک نشست توجیهی در کی‌یف گفت: بسته جدید تحریم‌ها علیه روسیه شامل سه عنصر اصلی است.

او گفت: «اول، ما در حال اصلاح محدودیت‌های موجود هستیم و انواع بیشتری از کالاها را به ممنوعیت واردات اضافه می‌کنیم، از جمله آخرین فناوری‌ها یا قطعات هواپیما که به کشورهای ثالث و سپس روسیه می‌رود. عنصر دوم ابزارهای جدید برای جلوگیری از دور زدن تحریم هاست.

فون در لاین توضیح داد: «اگر ببینیم که کالاهای اروپایی به کشورهای ثالث می‌روند و سپس به روسیه می‌رسند، کمیسیون اروپا می‌تواند به کشورهای عضو پیشنهاد کند که صادرات این کالاها را تحریم کنند.عنصر سوم، کمیسیون اروپا پیشنهاد می‌کند که سازمان‌های سایه از روسیه و کشورهای ثالث که عمداً تحریم‌ها را نقض می‌کنند، ممنوع شود».


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.