این حمله که شب گذشته رخ داد شدیدترین و بزرگترین حمله به این پایگاه به شمار می رود که در شرق دیروز الزور واقع شده است.

به گزارش جماران به نقل از نووستی، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در نزدیکی میدان نفتی العمر در شمال شرق سوریه شب گذشته در معرض بزرگترین و شدیدترین حمله موشکی قرار گرفت.

یک منبع سوری با اعلام این خبر گفت که حمله موشکی پایگاه آمریکایی در منطقه سبز داخل میدان نفتی العمر را هدف قرار داد و مراکز حساسی هدف قرار گرفت و صدای انفجارهای مهیب داخل پایگاه آمریکایی شنیده شد.

این منبع افزود که این حمله که شب گذشته رخ داد شدیدترین و بزرگترین حمله به این پایگاه به شمار می رود که در شرق دیروز الزور واقع شده است.

در پی این حمله آتش و دود در منطقه به آسمان رفت و ماشین های آتش نشانی و آمبولانس به پایگاه گسیل شدند.

 این در حالی است که بعد از این حمله هواپیماها و  بالگردهای آمریکایی  به شدت به پرواز در آمدند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

این پایگاه چند روز پیش نیز در معرض حمله موشکی قرار گرفت.

گفتنی است، میدان العمر از بزرگترین میدان نفتی سوریه است که بزرگترین پایگاه آمریکا در شرق دیرالزور در آن قرار دارد، دولت سوریه بارها هشدار داده است که حضور این نظامیان غیر قانونی است و به آن پایان خواهد داد.

هلاکت 45 تروریست عضو جبهه النصره در سوریه

نیروی هوایی روسیه با حمله به پایگاه جبهه تروریستی النصره در استان ادلب در شمال سوریه 45 عضو این جبهه از جمله چند فرمانده آن را به هلاکت رساند.

مرکز مصالحه روسیه اعلام کرد در این حمله هوایی، پایگاه جبهه النصره در منطقه «عش الشیخ یوسف» در استان ادلب هدف قرار گرفت و در آن 45 عضو این گروه تروریستی کشته شدند.

این مرکز افزود تروریست ها به طور مستقیم در حملات به نظامیان و شهروندان سوری و نیز مقدمه سازی برای اقدامات خرابکارانه و تروریستی دست داشتند.

مرکز مصالحه روسیه در ادامه تصریح کرد بلال سعید و أبو دجانه الدیری، دو فرمانده میدانی جبهه النصره نیز میان کشته شدگان دیده می شوند. در این حمله همچنین چند انبار مهمات و تسلیحات النصره منهدم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.