بایدن با لکه سیاه روی پیشانی خود ظاهر شده و جنجالی به پا کرده است.

به گزارش جماران به نقل از اسپوتنیک،  لکه سیاهی که روی پیشانی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هنگام صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید دیده می شد، جنجال بسیارى  در شبکه های اجتماعی به راه انداخت. در حالی که بسیاری از کاربران "شبکه های اجتماعی" فکر می کردند که لکه سیاه ناشی از کبودی یا نقطه ای است که چیزی را لمس کرده است، این نتیجه شرکت او در مراسم "چهارشنبه خاکستر" بود و به گزارش مجله آمریکایی «نیوزویک»، اسقف اعظم واشنگتن دی سی، در بخشی از مراسم دسته جمعی، علامت صلیب را با خاکستر بر سر او مالید. «چهارشنبه خاکستر» یا چهارشنبه توبه ، روزی مهم در سالنامه مسیحیان جهان و آغاز دوره روزه و توبه (دوره لِنت) پیش از فرا رسیدن عید پاک است.

یکی از کاربران توییتر نوشت: "آیا من تنها کسی هستم که متوجه کبودی بزرگ روی پیشانی بایدن شدم؟" و دیگری اضافه کرد: "چرا کسی به کبودی بزرگ سیاه روی پیشانی بایدن اشاره نکرد؟"

این اولین بار نیست که صلیب بایدن برای "چهارشنبه خاکستر" با کبودی اشتباه گرفته می شود.

و هنگامی که روزنامه نگاران از او پرسیدند، دیروز، چهارشنبه، در مورد انواع غذاهایی که در روزه در جشن چهارشنبه خاکستر چه صرف می کند، رئیس‌جمهور پاسخ داد: "همه شیرینی ها، شما مرا می شناسید، من با هیچ شیرینی، بدون بستنی، هیچ چیز را شروع نمی کنم.!

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.