دولت چین در پی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شهر«لانچو» در شمال غرب این کشور را قرنطینه کرد و از شهروندان خواست

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی افزایش مبتلایان به کرونا در چین دولت این کشور یک شهر چهار میلیون نفری را برای جلوگیری از شیوع کرونا قرنطینه کرد.

دولت چین در پی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شهر«لانچو» در شمال غرب این کشور را قرنطینه کرد و از شهروندان خواست فقط برای موارد ضروری از خانه های خود بیرون بیایند.

چین 29 مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرده است.

از سوی دیگر، کمیته ملی بهداشت در چین اعلام کرد که بیش از 75 درصد از جمعیت این کشور  تا 23 اکتبر به طور کامل واکسینه شدند.

 

اعلام مقررات ضدکرونا بازی های المپیک و پارالمپیک زمستانه پکن

افرادی که تمام مراحل واکسیناسیون را طی کرده باشند از قرنطینه 21 روزه آزاد می شوند.

 کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته سازمانی « پکن-2022» اولین گزینه مقررات ضدکووید برای ورزشکاران و خبرنگاران در بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی را اعلام کردند. بازیهای المپیک زمستانی از 4 تا 20 فوریه در پکن برگزار خواهند شد.

از کدهای QR برای مدیریت اطلاعات مربوط به آزمایش های پی سی آری که قرار است کارکنان مربوطه به طور روزانه در خلال برگزاری بازی های پکن بدهند استفاده خواهد شد. ورزشکاران ملزم به استفاده از برنامه ویژه ای شبیه آنچه ورزشکاران در بازیهای توکیو استفاده کردند، خواهند بود تا از طریق آن اطلاعات مربوط به وضعیت جسمانی خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.