در دو حادثه جداگانه تیراندازی در آمریکا تا کنون 4 شهروند آمریکایی جان خود را از دست دادند.

 

به گزارش جماران، رسانه های آمریکایی از وقوع دومین حادثه تیراندازی در24 ساعت اخیر  در آمریکا خبر دادند.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که در تیراندازی در شهر«لین» در ایالت«ماساچوست»در جریان تصویربرداری برای یک آهنگ یک نفر کشته شد و پنج نفردیگر نیز زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا گزارش داد که حادثه در منطقه «کوینسی نیراس» و خیابان «واشنگتن» رخ داده است.

پلیس آمریکا نیز گزارش داد که تیراندازی در جریان ضبط یک ویدیو برای یک آهنگ که تبدیل به خشونت میان حاضران شد، رخ داد. در جریان این خشونت تیراندازی رخ داد و تعدادی زخمی شدند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

تحقیقات درباره این تیراندازی که دومین تیراندازی در 24 ساعت اخیر به شمار می رود در جریان است.

پیش از این پلیس ایالت «ایلینوی» در آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی فردی مسلح در یک باشگاه بولینگ در شهر «راکفورد» سه نفر کشته شدند.

بنا به اعلام پلیس راکفورد در این حادثه که شنبه شب روی داد سه نفر نیز مجروح شدند. مقامات محلی از ساکنان درخواست کرده اند تا از اطراف محل حادثه فاصله بگیرند. به گفته رئیس پلیس راکفورد سه مجروح حادثه تیراندازی در این باشگاه بولینگ در بیمارستان بستری شده اند.

وی همچنین از بازداشت فرد مظنون به تیراندازی که ۳۷ سال دارد سخن گفت. پلیس راکفورد بر این باور است که عامل تیراندازی فرد یا افراد مشخصی را در جریان تیراندازی هدف نگرفته بود و تنها «بی هدف» دست به تیراندازی زد.

دو نفر از قربانیان تیراندازی در این باشگاه بولینگ در سنین نوجوانی بودند.

«تام مک نامارا» شهردار راکفورد در بیانیه ای مراتب «اندوه و خشم» خود از واقعه تیراندازی در این شهر را اعلام کرد. آمارها نشان می دهد که راکفورد در سال ۲۰۲۰ مرگبارترین سال را از نظر تعداد قربانیان قتل های عمد از سال ۱۹۶۵ تاکنون تجربه کرده است. تاکنون ۳۵ نفر طی سال جاری در راکفورد که حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد عامدانه به قتل رسیده اند.

شهر راکفورد در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی «شیکاگو» واقع شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.