مشاور ارشد سابق ملانیا ترامپ در خصوص احتمال طلاقش از رئیس جمهور آمریکا سخن گفت.

 

به گزارش جماران، «استفانی وینستون ولکوف» که روزگاری از نزدیکان «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا بود، ادعای برنامه ریزی ملانیا برای طلاق از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را رد کرد. ولکوف، که خاطرات «ملانیا و من» را نوشته است، ادعا کرد که این زوجین با هم اختلاف دارند اما منجر به طلاق آنها نخواهد شد.

ولکوف، که زمانی مشاور ارشد ملانیا بود، در مورد رابطه ترامپ و همسرش به «ایونینگ استاندارد» گفت: «در خلوت و هنگام صرف غذا با هم اختلاف دارند.»

پیشتر هم «اوماروسا مانیگولت نیومن» معاون سابق ترامپ گفته بود ملانیا و دونالد ترامپ می ‌خواهند از هم طلاق بگیرند. 

وی همچنین گفته بود که رئیس جمهور ممکن است ملانیا را مجازات کند اگر که او بخواهد به رابطه‌ اش تا زمانی که ترامپ در کاخ سفید است، پایان دهد.

اما ملانیا تمامی این اتهامات را رد، و تاکید کرده که رابطه بسیار خوبی با ترامپ دارد.

چند روز پیش گزارش شد که ملانیا قصد دارد پس از ترک کاخ سفید با ترامپ در ژانویه، خاطرات مربوط به تجاربش در کاخ سفید را بنویسد.

ولکوف با اشاره به این گزارش ها هشدار داد که اگر این کتاب نتواند به واقعیت ها پایبند باشد، فایل های صوتی افشاکننده ای از مکالماتش با ملانیا را منتشر خواهد کرد.

ولکوف گفت: «من کنجکاو هستم که ببینم او راست می نویسد یا نه، زیرا اگر مجبور شدم بیرون بیایم و از خودم محافظت کنم.»

گزارش های مربوط به برنامه های چاپ کتاب ملانیا چند روز پیش زمانی منتشر شد که یکی از افراد در حلقه اطرافیانش گفت که ملانیا در حال بحث و گفت و گو در این خصوص است.

این منبع ناشناس گفت: «ملانیا در حال برگزاری جلساتی برای نوشتن خاطرات خود در کاخ سفید است. و این فرصتی برای او برای کسب درآمد است. ملانیا سیگنال های دلگرم کننده ای از ترامپ برای ادامه این برنامه اش دریافت کرده است.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.