ترامپ در جمع هواداران خود تأکید کرد که روسیه،چین و کره شمالی به دلیل سلاح هایی که کشورش در اختیار دارد به آمریکا حسادت می کنند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روسیه و چین به دلیل سلاح هایی که آمریکا ساخته و به گفته وی در جهان بی نظیر هستند به این کشور حسادت می کنند.

ترامپ در سخنرانی خود در شب گذشته در جمع هوادارانش در شهر «ویتویل» در ایالت« کارولینای شمالی» گفت:طی 3سال و نیم فقط از دوران دولت من توانستیم که توان بزرگ نیروهای مسلح آمریکا را بازگردانیم».

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که رسانه های «دروغ پراکن» همچنان به ادعاهای خود درباره اینکه «اطلاعات سری را فاش می کنند» ادامه می دهند. وی افزود: «نه،این کار را نمی کنم، ما سلاح های را که جهان هرگز نظرش را ندیده است تولید کرده و تولید می کنیم».

رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که :« به شما تأکید می کنم که  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و شی جین پینگ رئیس جمهور چین...روسیه و چین و کره شمالی به خاطر کاری که می کنیم به ما حسادت می کنند».

با وجود این، رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد که کشورش «هرگز مجبور نشود از این سلاح ها استفاده کند».

ترامپ به ویژه با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در 3نوامبر آینده اصرار می کند که وی توانسته است که سلطه نظامی آمریکا را بر کشورهای رقیب از طریق اختصاص پول بیشتری از بودجه بازیابی کند.

سخنان ترامپ در این زمنیه در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور روسیه اخیرا اعلام کرد که سلاح هایی که روسیه می سازد به ویژه در زمینه سلاح های مافوق صوت بر سلاح هایی مانند آن در دیگر کشورها برتری دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.