«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر آینده خروج آمریکا از پیمان ناتو را اعلام کند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی اسبق دولت ترامپ گفت که ترامپ قصد دارد قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر آینده از ناتو خارج شود.

بولتون در مصاحبه ای با روزنامه «لا رازون» اسپانیا امروز یکشنبه گفت: تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سه ماه مانده و این از نظر سیاست آمریکا دوره ای بسیار طولانی است. یک احتمال بزرگ و واقعی برای وقوع چیزی که سورپرایز اکتبر می نامیم وجود دارد زمانی که نشست چهارم با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی برای اعلام صلح در شبه جزیره کره و پایان دادن به برنامه سلاح هسته ای برگزار شود.

به باور بولتون ترامپ همه نیروهای آمریکایی را قبل از زمان برگزاری انتخابات از افغانستان خارج می کند یا خروج از ناتو را اعلام می کند.

در ماه جولای رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با «مارک تایسن» از مرکز کار محافظه کار آمریکا و تحلیلگر در روزنامه «واشنکتن پست» و  شبکه تلویزیونی«فاکس» گفت که وی نمی خواهد آمریکا از ناتو خارج شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.