اوضاع در آمریکا وخیم است و به گفته یک پزشک آمریکایی، اکنون در مرحله موج دوم اپیدمی هستیم و باید در انتظار موج سوم بود.

 

به گزارش جماران، سی ان ان گزارش داد سیاست‌ های رئیس جمهور آمریکا در قبال کرونا باعث شد از هر 100 هزار نفر شهروند آمریکا 40 نفر بمیرند.

در حالی که در بسیاری از مناطق جهان مقابله با شیوع کرونا موفقیت آمیز بوده است، چند ماه طول کشید تا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به این نتیجه برسد که باید همگان از ماسک استفاده بکنند.

در حالی که رئیس جمهور آمریکا به دستیابی به بهترین دستاورد و نتیجه در مقابله با کرونا دل بسته است، اما دانشمندان معتقدند هنوز هیچ پایانی برای این بیماری همه گیر در افق دید وجود ندارد.

در همین زمینه «چاد کریلیچ» پزشک آمریکایی احساس خطر می‌ کند که اگر مقامات و شهروندان کشور اقدامات لازم را انجام ندهند، تعداد موارد جدید عفونت کووید19 حتی بیشتر شود.

وی به افزایش تعداد عفونت ‌ها که از اواخر ماه مه آغاز شده بود، اشاره کرد که در آن زمان ایالات متحده شروع به برداشتن تدریجی محدودیت ها کرد.

به گفته کریلیچ، برای تامین مقدار کافی از سطح حفاظت، آزمایشات و داروها باید به چنین روندهایی توجه شود.

این پزشک همچنین خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد دنیا منتظر موج سوم عفونت است که ممکن است در پس زمینه شیوع آنفولانزا آغاز شود.

وی گفت: این چیزی شبیه به یک نمایشنامه سه پرده ‌ای است و اکنون در پرده دوم هستیم. سپس پرده سوم شروع خواهد شد. »

کریلیچ توضیح داد که شروع موج جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد: به عنوان مثال، آیا یک واکسن ایجاد می ‌شود و همچنین اینکه مردم اقدامات ایمنی را چگونه رعایت می کنند. با این حال، او معتقد است که اطلاعات در مورد ایجاد واکسن در آینده نزدیک تلاشی برای گذر واقعیت ‌هاست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.