شهردار سئول که جسد وی شب گذشته در نزدیکی پایتخت کره جنوبی پیدا شد پیش از مرگش از خود نامه ای به جای گذاشت و در آن ضمن عذرخواهی خواستار سوزاندن جسدش شد.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیاالیوم، «پارک وون سونگ» شهردار سئول در نامه ای که پیش از مرگش نوشت و از خود به جای گذاشت تصریح کرد: من در برابر همه گناهکارم، از همه کسانی که در طول زندگی ام با من بودند متشکرم. در قبال خانواده ام احساس گناه می کنم؛ خانواده ای که چیزی به جز درد به آنها ندادم. جسدم را بسوزانید و خاکستر آن را روی قبر پدرم بپاشید.از همه خداحافظی می کنم.»

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که نامه شهردار سئول که قبل از مرگش آن را نوشته پیدا شد و تحویل نهادهای مربوطه در سئول داده شد تا درباره دلیل مرگ وی تحقیقات صورت گیرد.

تیم های جستجوی پلیس در تپه های کوه«پوکاک» در نزدیکی مکان رسمی اقامتش در نیمه شب پیدا کردند.در حال حاضر باور بر این است که شهردار سئول دست به خودکشی زده است.پلیس در حال تحقیق درباره دلیل دقیق مرگ پارک است.

منابع امنیتی کره جنوبی گفتند که هیچ گونه نشانه ای روی جسد پارک مبنی بر اینکه احتمالا به قتل رسیده باشد وجود ندارد و تحقیقات درباره احتمال خودکشی وی آغاز شده است.

پیش از این دختر شهردار سئول به پلیس اطلاع داد که پدرش پس از آن که به سمت مکانی ناشناخته رفت،گم شده است و تلفنش نیز خاموش است.

دختر شهردار سئول تأکید کرد که وی نامه ای شبیه وصیت نامه از خود به جای گذاشته است.

در پی آن پلیس جستجوی گسترده ای را در منطقه «سونگ پوک» در شمال شرق سئول آغاز کرد یعنی همان جایی که برای آخرین بار تلفن همراهش روشن بود.

برخی گمانه زنی ها علت حادثه ابهام برانگیز را با مساله تجاوز جنسی احتمالی مرتبط می دانند زیرا باور بر این است که یک دستیار سابق که در دفتر پارک(64 ساله) کار می کرد اخیرا علیه شهردار شکایت جنایی به دادگاه ارائه کرده است.

پارک که از سال 2011 شهردار سئول است به عنوان کاندیدای احتمالی لیبرال ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2022 به شمار می رود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.