ترامپ در برخورد با رهبران جهان به ویژه رهبران زن کاملا سادیستی عمل می کرد.

 

به گزارش جماران، سی ان ان  در گزارشی مجموعه ای از گفت و گوهای تلفنی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با رهبران جهان را منتشر کرد.

 این شبکه تلویزیونی آمریکایی اشاره کرد که بر اساس اطلاعاتی که از منابع آگاه به دست آورده است همیشه ترامپ مرتب به رهبران زن کشورهای مختلف حمله می کرده است.

سی ان ان تأکید کرد که ترامپ در یکی از گفت و گوهای تلفنی اش با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان وی را «نادان» خطاب کرد زیرا بر این باور بود که مرکل تحت نفوذ روسیه است و «ترزا می» نخست وزیر سابق انگلیس را به دلیل شیوه رسیدگی اش به برکسیت(خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) «احمق» توصیف کرد.

این مسئولان آمریکایی به سی ان ان گفتند که شیوه ترامپ در برخورد با مرکل و می سادیستی بوده است.

بر اساس این گزارش روسای جمهور و رهبران دیگر کشورها از جمله«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا نیز از سبک هجومی ترامپ و تمسخرشان جان سالم به در نبرده اند.

بر اساس این گزارش«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه از جمله کسانی بودند که بیش از دیگر رهبران جهان با ترامپ تماس تلفنی برقرار می کرد( دو بار در هفته) و بنا بر دستور رئیس جمهور آمریکا مستقیما با او تماس می گرفت.

در گزارش سی ان ان به گفت و گوهای تلفنی ترامپ و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اشاره شده است و ترامپ در این گفت و گوها به پوتین خبر داد که قصد دارد نیروهای آمریکایی را از افغانستان خارج کند اما به اخبار« پاداش روسیه به گروه طالبان»(برای کشتن نیروهای آمریکایی )اشاره نکرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.