مراکز نظامی عربستان در منطقه خمیس مشیط توسط انصار الله یمن به شدت مورد حمله قرار گرفت.

 

به گزارش جماران، انصار الله یمن  و نیروهای ارتش یمن عملیات گسترده ای را علیه مراکز نظامی عربستان در منطقه «خمیس مشیط» با استفاده از پهپاد انجام دادند.

سخنگوی رسمی ارتش یمن در توئیتر نوشت: به فضل خدا و کرمش شب گذشته نیروی پهپادی عملیات گسترده ای را به آشیانه های هواپیماها و انبارهای سلاح و اهداف نظامی حساس دیگر در خمیس مشیط با استفاده از پهپادهایی از نوع کی2 انجام داد و به فضل خدا با دقت اهداف خود را مورد اصابت قرار داد.

«یحیی سریع» تأکید کرد: این حمله در پاسخ به افزایش حملات هوایی متجاوزان و در واکنش به کشتارهای مستمر و متوالی صورت گرفته است.عملیات ما تا زمانی که متجاوزان به محاصره و تجاوز و جنایت های خود علیه کشورمان ادامه می دهند ادامه پیدا می کند.

از سوی دیگر، منابع یمنی از وقوع انفجارهای شدید در صنعاء پایتخت این کشور در نتیجه حملات جنگنده‌های ائتلاف سعودی و شهادت ۱۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند.

منابع یمنی از حملات جدید ائتلاف سعودی به مناطق مختلف در صنعاء خبر دادند.

ساکنان محلی گفتند که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی صبح امروز سه‌شنبه در شش نوبت مناطق مختلف صنعاء از جمله کوه النهدین مشرف به ساختمان ریاست‌جمهوری و حومه آن و نیز کوه عطان را بمباران کردند.

خبرگزاری سبأ یمن با اعلام این خبر گزارش کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در نتیجه حملات ائتلاف سعودی به استان صعده ۱۶ نفر به شهادت رسیدند.

یک منبع نظامی گفت که در نتیجه حمله ائتلاف سعودی به خودروهای شهروندان در منطقه مرزی شدا در استان صعده ۱۳ نفر به شهادت رسیدند.

ائتلاف سعودی در ادامه حملات خود علیه یمن امروز هم علاوه بر بمباران مناطق مختلف، خودروی یک شهروند یمنی را در شهر شداء در استان صعده هدف گرفت.

حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطق مختلف یمن به رغم ادعای آن در ایجاد آتش‌بس یکجانبه ادامه دارد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی یک خودروی متعلق به یک شهروند یمنی را در شهر «شداء» دو بار بمباران کردند.

به گزارش المسیره، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش مرزی "شدا" از توابع استان صعده 11 تن به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی امروز «جبل تویلق» مشرف به منطقه جیزان را هم بمباران کردند.

شهر «مجزر» در استان «مأرب» هم طی ساعات گذشته ۲۱ بار بمباران شد.

شهر «خب و الشعف» در استان «الجوف» یمن هم امروز سه مرتبه بمباران شد.

در استان «الحدیده» یمن هم نیروهای ائتلاف سعودی در حال ایجاد استحکامات رزمی در منطقه «الجبلیه» در شهر «التحیتا» هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.